9. júna 2020

Máme pre vás priestor na podnikanie!

Hľadáte kde otvoríte svoju prevádzku, obchod, kanceláriu? Vyberáte si rozlohu, ktorá vám bude stačiť aj o rok, dva, päť? 

Je jedno či začínate podnikať, alebo hľadáte nový priestor pre svoje rozbehnuté podnikanie. Nestačí vám pôvodný, alebo potrebujete nový? 

Čo všetko zvažujete pri výbere priestoru? Lokalitu, rozlohu, dostupnosť, vybavenie. Je tam dostatok priestoru pre stoly, vitríny, pulty, alebo sedenie? Budete mať kde vy, či zákazníci parkovať? Sklad v zázemí je dostatočne veľký? Bude tam možné umiestniť regály v požadovanom množstve a rozostupoch? 

Pozrime sa aj na veci, ktoré riešili nie len naši zákazníci, ale podnikatelia po celom svete v poslednom období. 

Príde nariadenie vlády, hygienika, či inej inštitúcie na zatvorenie kamenných prevádzok. Nájom musíte platiť ďalej aj keď vám vypadne zdroj príjmu. Rovnako zamestnanci keď majú prekážku v práci jesť musia. Dajme tomu, že toto prešlo a platia opatrenia ako je obmedzený počet návštevníkov, alebo že zrovna nepatríte do odvetvia, ktoré dostalo možnosť otvoriť. 

Kto okrem potravín a lekární zažíval v poslednom období zvýšenie návštev, tržieb, či predaného objemu? Tipujete správne – boli to eshopy. Preto aj siete potravín, ktoré pôvodne nemali eshopy narýchlo vytvorili akúsi tabuľku v exceli, ktorou ste si mohli objednať a naberali nových ľudí na rozvoz objednávok. 

Na toto môžete myslieť už teraz. Nechceme maľovať čerta na stenu, ale je lepšie byť pripravený a hlavne využiť to, že posledné mesiace ľudí naučili byť viac online. Byť viac na home office a nakupovať online. Ak máte čo online predať v eshope, je to dobré pre vás, no aj v prípade poskytovania služieb, či iného odvetvia je dobré dať o sebe vedieť. Navyše čo o svojich produktoch, službách napíšte raz online tam zostáva a už samotný obsah môže priniesť nových zákazníkov. Budovanie stránky by dnes malo patriť do budovania každej značky a je pre to jedným z dôležitých nástrojov kam viete smerovať aj ľudí zo sociálnych sietí.  Poďme sa pozrieť na tie naj dôvody a výhody oproti kamenným prevádzkam, či priestorom. 

online priestor

01.

Otvorené non-stop

Neznamená to, že musíte objednávky vybavovať aj o druhej v noci. No zákazník sa o vás vie dočítať aj cez víkend. Bez ohľadu na povolenie/zákaz nedeľného predaja. 

DigitalPolice.sk

02.

Dostupnosť odkiaľkoľvek

Je jedno, či sa váš zákazník nachádza vo vedľajšej ulici, alebo na druhej strane republiky, či dokonca v inom štáte. Rovnako obslúžite biznismena na notebooku ako študenta na mobile a podobne. 

pracazdomu

03.

Prehľadné a rýchle štatistiky v reálnom čase

V obchode, alebo aj v službách vidíte v reálnom čase štatistiky toho, o čo sa vaši hostia záujmajú, odkiaľ ku vám prišli a iné detaily, ktoré keď viete správne prečítať môžu pomôcť rastu. 

04.

Nízke náklady na zriadenie a prevádzku

Fyzický priestor ako predajňa či kancelária je finančne náročný na zariadenie. Pri web stránke nemusíte kupovať nábytok, alebo maľovať. Samotné náklady na prevádzku eshopu sú v zlomku nákladov na kamennú predajňu.

05.

Online marketing

Môžete využiť nástroje, ktoré dnešná doba ponúka. Ponúkať svoje produkty na iných stránkach, používať Google products, Facebook shop a iné. Môžete tak získať zákazníkov, ktorí by sa ku vám inak nedostali. Preto, že o vás nevedia, alebo ste jednoducho mimo ich lokality. 

06.

Podnikanie celosvetovo

Z jednej kancelárie, alebo z kavierne kdesi pri pláži s bielym pieskom môžete podnikať v celom svete. Vďaka kuriérskym spoločnostiam, či online prenosu súborov. Je jedno či ste freelancer, alebo eshop. Grafiku, alebo aj svoje výrobky pošlete na druhú polku zemegule rovnako ako do susedného mesta. 

Ešte stále nie ste online a váhate? Nestačili vám dôvody uvedené vyššie? 

Kliknite v menu na kontakt a zavolajte nám, či napíšte. Pozrieme sa spolu ako môžete využiť práve vo vašom odvetví prezentáciu online. 

Ako sme naznačili vyššie. Online prezentácia pomôže grafikovi, dj-ovi, architektovi, ale aj umeleckému kováčovi, predajcovi áut, alebo kľudne aj lekárovi a súdnemu znalcovi. Dajte o sebe vedieť svetu.  Využite online globalizáciu a vynútenú zmenu v trende, kedy sa ľudia behom krátkeho obdobia naučili viac chodiť nakupovať, či získavať informácie online. 

Naši odborníci vám poradia a nastavia stratégiu pre celú vašu spoločnosť, aby sa komunikácia niesla v jednotnom vizuálnom prevedení a aby na seba prípadne nadväzovala. 

Zostaňte v obraze a sledujte nás na Facebooku